woensdag 19 december 2012

Chris Stoelwinder

1          Hey! Ik ben: Chris Stoelwinder
2          Ik ben geboren op: 19-12-2000
5         
Mijn lievelingskleur is: Lichtblauw
6          Mijn lievelingsdier is: Tijger
7         
Mijn lievelingseten is: Pizza
8          Mijn coolste speelgoed is: PS3
9          Mijn favoriete sport is: Voetbal en Free-running
10        Mijn grootste hobby is: Gamen
11        Het leukste TV programma vind ik: MTV 

12        Later als ik groot ben word ik: Freerunner
13        Mijn favoriete website is: Hyves.nl&Facebook.nl&twiter.nl

14        Zo kennen wij elkaar:Bij elkaar in de KLAS
15        Mijn allergrootste wens is: ?

16        Wat wil je verder nog aan me kwijt:?
17        Datum (de dag dat je dit schrijft):19-12-12
18        Hoe heten je vader en moeder: willem&miranda

19        Waar en wanneer ben jij geboren: sneek 19-12-2000
20        Heb je broertjes en of zusjes: chanelle dewi

21        Wat smeer je het liefst op je boterham: KAAS
22        Waar ga je het liefst op vakantie:spanje kroatie

23        Waar kennen wij elkaar van: KLAS
24        Wat bestel je het liefst bij de snackbar: sharma

25        Ben je op iemand verliefd: -
26        Met wie zou je wel eens een dagje willen ruilen:Jordi

27        Ben je ergens bang voor:Ja
28        Wat is je favoriete muziek:Hardcore hef bundy

29        Wat vind je (op school) het leukst om te doen:
30        Wat vind je (op school) het minst leuk om te doen:alles
31        Hoe laat moet jij naar bed:22:00
32        Wil je zelf kinderen als je later groot bent:Ja
33        Als je je naam zou mogen veranderen wat zou je dan kiezen:Chrisinatoar

34        Wat doen je vader en of moeder voor werk:IJZERVLECHTBEDRIJF
35        Heb je nog opa's en of oma's en hoe oud zijn die:
36        Als je door de tijd kon reizen waar zou je dan heengaan:1940

37        Op welk dier lijk je het meest en waarom:
38        Wat is je lievelingsgeur:AXE&LAMBORGINIE  

39        Waar kijk je op dit moment het meest naar uit:
40        Ik kan echt niet leven zonder
41        Naar een onbewoond eiland neem ik mee:   
42        Waar kan je heel boos of chagrijnig van worden:
43        Ken je een leuke (korte) mop:
44        Mijn leukste herinnering aan jou:
45        Wat vraag je dit jaar voor je verjaardag:  
46        Ik ben KEI-goed in:GYM
47        Wat hoop je ooit een keer mee te maken:
48        Als je een tovenaar was, wat zou je dan toveren:VILLA&kip
49        Als je ooit een film zou maken, waar zou die dan over gaan:zombie`s

Geen opmerkingen:

Een reactie posten